Prandelli i-a criticat pe Mutu şi Gilardino după înfrîngerea cu Torino!


Tehnicianul Fiorentinei, Cesare Prandelli, a fost foarte dezamăgit de evoluţia jucătorilor săi în meciul pierdut cu Torino din Cupa Italiei (scor 0-1). Prandelli a spus că îl interesa foarte mult această competiţie şi îi pare rău că echipa sa a fost eliminată atît de devreme.

"În prima jumătate de oră am făcut o greşeală care ne-a costat foarte mult. După acel gol ne-a fost foarte greu să mai combinăm. Am încercat cu mai mulţi atacanţi dar nu ne-a ieşit nimic" a spus Prandelli presei din Peninsulă.
Adrian Mutu şi Alberto Gilardino au fost oamenii care Prandelli i-a aruncat în atac încă din primul minut, dar acestora nu le-a ieşit nimic.
"Am avut absenţe importante, ca Pazzini sau Osvaldo, am fi avut nevoie de ei. Mutu şi Gilardino au ajuns la al patrulea meci consecutiv în care intră ca titular şi s-a văzut în evoluţia lor că au fost obosiţi".
Prandelli a continuat cu criticile la adresa jucătorilor săi: "Pe lîngă faptul că am fost eliminaţi, sunt dezamăgit că nu am reuşit să păstrăm forma bună, să continuăm parcursul bun. Mi-e frică de asemenea că această înfrîngere să nu-i afecteze pe jucătorii mei".


sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com