"Aş vrea să bat toate recordurile"


Adrian Mutu a ajuns la al 4-lea trofeu în Ancheta GSP din carieră şi s-a lansat în urmărirea lui Hagi şi a lui Gică Popescu, care au fiecare cîte 6 victorii finale.
Adrian Mutu (29 de ani) a reuşit pentru a doua oară consecutiv să cîştige trofeul "Nicolae Dobrin" GSP, pentru cel mai bun jucător român al anului. Pînă acum cîştigase de alte trei ori, dar numai în anii fără soţ, în 2003, 2005 şi 2007. "Briliantul" nu vrea să se oprească aici. Mai are însă şi alte recorduri de bătut: "Îl admir enorm pe Gică Hagi, dar vreau ca pînă la finalul carierei să adun mai multe goluri la «naţională»". Mutu a strîns pînă acum 29 de reuşite pentru "tricolori". Recordul lui Hagi este de 35.
- Cititorii ziarului te-au desemnat din nou cel mai bun fotbalist al anului. Meriţi premiul?
- A fost greu anul ăsta. Dificil şi cu probleme de sănătate. Dacă m-au votat pe mine, le mulţumesc. Înseamnă că meritam titlul ăsta. Îl cîştig de cîţiva ani. Acum e a patra oară. E cea mai valoroasă, completă şi corectă anchetă fotbalistică din punctul meu de vedere. Şi nu vă fac un compliment.
- Ce crezi că te-a urcat pe locul 1?
- Stai! Vreau să le strîng mîna pentru încredere, prin intermediul Gazetei, în primul rînd cititorilor, apoi jurnaliştilor de la GSP, căpitanilor din Liga 1 şi antrenorilor. Acum îţi răspund şi la întrebare. Eu cred că, în primul rînd, parcursul meu constant de la Fiorentina şi apoi faptul că am marcat la Euro.
"Şi acum regret acel penalty ratat cu Italia"
- Dar ai şi ratat la Euro.
- Bun. E adevărat! Dar oamenii au văzut, au simţit că a fost vorba de neşansă. Se întîmplă oricui asemenea momente. Regret enorm că am ratat acel 11 metri. În primul rînd pentru suporteri şi apoi pentru colegii mei care au suferit mult atunci. Dar asta e viaţa unui fotbalist.
- Îţi mai aminteşti noaptea aia de după meci?
- Da. Mă gîndeam că un joc se decide printr-un singur moment. Ori un 11 metri, ori o ratare faţă în faţă cu portarul. Asta a fost! În seara aia m-am culcat cu gîndul că timpul vindecă totul. Acum sînt satisfăcut sufleteşte. Mă gîndesc că e important să suferi pentru că doar aşa apreciezi cu adevărat unele lucruri.
- Dacă nu ratai acel 11 metri, crezi că perspectiva era alta pentru tine?
- Am spus. Se întîmplă oricui să rateze. După meci, pentru mine începe viaţa de soţ, de tată, de prieten. De multe ori soarta nu e de partea ta, dar trebuie să mergi mai departe.
"Am învăţat multe din greşeli"
- Ţi s-a şters din memorie episodul Londra?
- Atunci am aflat unde mă aflu şi încotro trebuie să mă îndrept. Sînt un om normal. Acum mă bucur că lucrurile merg bine pentru mine. Aşa cum sînt ele, cu deziluzii, cu momente grele cum a fost acela sau cu momente ca acesta cînd primesc un premiu de la voi. Aşa am reuşit să apreciez de o mie de ori mai mult ce am, adică familie şi carieră.
- Hagi şi Popescu au cîştigat trofeul Gazetei de cîte şase ori.
- Trăiesc ani frumoşi şi vă anunţ că vreau să dobor toate recordurile. În dimineaţa de 1 ianuarie mă voi trezi cu gîndul că vreau să-i bat pe Hagi şi Popescu. Asta e dorinţa mea. Vreau să dau mai multe goluri ca Hagi la echipa naţională. Eu am 29, el 35. Şi ştiţi care e avantajul meu: că sînt mai tînăr ca ei. La mulţi ani! Sănătate şi Sărbători liniştite vă doresc tuturor! Şi nu uitaţi: HAI, ROMÂNIA, LA MONDIALE!

Pentru a vedea cum a fost Adrian votat de cititorii, jurnaliştii de la GSP, căpitanii din Liga 1 şi antrenorii, dati click pe imaginile de mai jos!

free image hostfree image hostfree image host


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com