Cel mai bun fotbalist român al anului: Adrian Mutu


Cîştigătorul titlului de "Cel mai bun fotbalist român al anului", conform anchetei iniţiate de Gazeta Sporturilor, este atacantul Fiorentinei, Adrian Mutu.
Adrian Mutu cîştigă pentru a patra oară trofeul "Nicolae Dobrin". Anul 2008 a fost unul de succes pentru Adrian, atît la naţională, cît şi la echipa de club. După 8 ani de zile a reuşit să meargă la un nou turneu final, Euro 2008, unde a reuşit să înscrie şi singurul gol al României, cel contra Italiei.
Cu Fiorentina a reuşit să termine pe locul 4, devansînd AC Milan, şi a jucat în grupele Champions League, acolo unde a întîlnit şi vicecampioana României, Steaua. Alături de Gilardino face unul dintre cele mai letale cupluri de atacanţi din Serie A.
"Trăiesc ani frumoşi şi vă anunţ că vreau să dobor toate recordurile. Pe 1 ianuarie mă voi trezi cu gîndul că vreau să-i bat pe Hagi şi Popescu. Asta e dorinţa mea. Vreau să dau mai multe goluri ca Hagi la echipa naţională. Eu am 29, el 35. Şi ştiţi care e avantajul meu: că sînt mai tînăr ca ei."

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com