Della Vale: "Ne-am înţeles în cinci minute cu Adrian pentru a rămâne la Fiorentina"


Patronul Fiorentinei, ACF Fiorentina, Andrea Della Valle, a dezvăluit culisele telenovelei "Mutu la Roma" ce a avut loc în vara 2008. Omul de afaceri a spus că decizia de a-l opri pe Mutu să nu plece la Roma a fost decizia întregului club, nu doar a sa. Acesta a adăugat că s-a dovedit că decizia a fost una excelentă pentru Fiorentina.

"S-a tot vorbit despre povestea asta, aşa că a devenit banală. Cred că, la un moment dat, pentru ca un proiect să meargă bine, e nevoie ca o decizie să fie luată nu de un singur om, ci de toată structura clubului, a societăţii. S-a tot spus că eu am fost cel care a decis în ultimul moment ca Mutu să nu mai plece, dar nu e aşa: ne-am pus cu toţii la o masă în linişte şi am căzut de acord că pentru a continua acest proiect, care se numeşte Fiorentina, trebuie să-l ţinem pe băiat, să facem încă un sacrificiu. De fapt ne-am pus de acord în cinci minute, Adrian a rămas la noi şi s-a dovedit că a fost cea mai bună decizie", a spus Andrea Della Vale pentru Sky Sport.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com