Mutu: «La trei ani îi marcam lui tata!»

După ce a trăit ca în iad la Chelsea timp de un an de zile, Adrian Mutu a recunoscut că Fiorentina l-a ajutat să-şi reconstruiască viaţa sportivă şi cea privată, amintindu-şi totodată că tatăl lui ar fi vrut să-l facă portar şi nu atacant.
Zâmbeşte larg dintr-un fotoliu de culoare oranj deschis, aşa cum o face şi pe teren. “Pe terenul de fotbal sunt genul de jucător pe care ai vrea să nu-l fi întâlnit niciodată. Mai bine fugi cât mai departe decât să mă priveşti în ochi”, spune Mutu amuzat, lăsând să i se vadă dinţii de un alb imaculat, zâmbet care nu-i lipseşte niciodată la o partidă de fotbal.


Viaţa lui Mutu s-a schimbat mai întâi în 2004. Atunci a apărut fotografiat făcând sex cu Laura Andreşan, iar la scurt timp şi-a pierdut permisul de conducere după o urmărire ca-n filme în care Mutu deţinea rolul băiatului rău. 2004 a fost anul în care Chelsea l-a dat afară, fiind depistat cu cocaină, clubul englez renunţând practic la 22 milioane de euro, sumă pe care o plătise clubului italian AC Parma pentru a-l transfera definitiv.

“Viaţa la Chelsea devenise un iad. De fiecare dată când am greşit, mi-am dat seama imediat şi am început să plâng. A doua zi o luam mereu de la capăt, încercând să şterg din mintea mea lucruri urâte care mi s-au întâmplat”, povesteşte Mutu.


În 2005 s-a refugiat la Juventus. Chiar dacă n-a jucat, el a început să-şi refacă viaţa. A cunoscut-o pe Consuelo, actuala soţie, care i-a dăruit două fetiţe superbe, Maia şi Adriana. Apoi a ajuns la Florenţa. După ce a trecut pe la 8 cluburi în 7 sezoane, Mutu a cunoscut la Fiorentina apogeul carierei de jucător.

“La Florenţa am găsit, în sfârşit, locul unde să mă pot reface ca sportiv. Antrenorul Cesare Prandelli mi-a acordat tot sprijinul de care aveam nevoie. Poate şi pentru el am rămas, deşi au fost câteva oferte tentante de a pleca. Fără Consuelo, care lucrează pentru ambasada Republicii Domicane şi Prandelli mi-ar fi fost foarte greu”, recunoaşte Mutu.


"Pe mama o puneam în poartă"
“Briliantul” şi-a amintit cu plăcere de copilărie şi de goangele pe care le făcea încă de când avea 3 ani.
“Nu stăteam prea bine pe picioare şi părinţii mă trimiteau în poartă. Mi-am dat atunci repede seama că nu voi apăra niciodată nici o minge. Aşa că m-am schimbat repede. O puneam în poartă pe mama, când era prin preajmă, dar cel mai mult îmi plăcea să-i marchez goluri tatălui meu. El ar fi vrut să mă facă portar şi n-am scăpat de mănuşi până la 6 ani, însă eu mi-am dat seama că am fler de atacant. Râdeam mereu de el când îi dădeam goluri”, îşi aminteşte Mutu, a cărui viaţă s-a schimbat total! În bine!

sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com