Interviul lui Mutu


Într-un interviu acordat cotidianului italian La Republicca, Adrian Mutu i-a asigurat pe fanii Fiorentinei că va face tot posibilul să ajute la cucerirea Cupei UEFA de către gruparea toscană. Fotbalistul român a mai afirmat, fără falsă modestie, că postarea sa în galeria marilor fotbalişti care au trecut pe la Fiorentina, nu este deloc exagerată. - Adrian, contra lui PSV, suporterii aşteaptă multe de la tine. E o presiune în plus? - Dimpotrivă, mă onorează. Îmi face plăcere să ştiu că lumea are încredere în mine şi voi face totul ca să nu îi dezamăgesc. Îmi place să mă simt un jucător important.
- Suporterii Fiorentinei visează chiar la finala Cupei UEFA.
- Şi eu o fac! Sîntem deja pe drumul cel bun, după cum ne spune şi antrenorul Prandelli, şi vom da tot ce putem pentru a avansa cît mai mult posibil în competiţie. Credem cu tărie că putem reliza acest obiectiv şi vom face ce ne stă în putinţă pentru a ne împlini visul.
- Ce vă trebuie pentru a atinge finala?
- Trebuie întîi să ne dorim foarte tare să ajungem acolo. Iar apoi să credem, să credem mereu. Este foarte important să îţi doreşti. Mai avem patru partide pînă la finală şi ce va fi posibil, vom face. - Experienţa nu contează? - Contează şi ea, dar în ultima vreme am văzut ajungînd în finale echipe mai puţin experimentate. Ne poate ajuta experienţa, însă nu este un factor determinant în fotbalul actual. - PSV este mai experimentată decît Fiorentina. - Este un adversar puternic şi vom avea o partidă dificilă cu ei. Sînt campionii Olandei, sînt pe primul loc acum şi au venit în UEFA din Champions League. Au o echipă foarte periculoasă, care joacă un fotbal foarte frumos. Noi trebuie să rămînem liniştiţi şi să ne simţim fericiţi şi onoraţi că avem ocazia de a juca în astfel de partide. Am muncit prea mult ca să dăm înapoi acum. - Va fi plin stadionul la partida cu PSV? - Florenţa este un oraş foarte special, iar pentru moralul nostru este foarte important să simţim căldura publicului. - Care va fi viitorul tău? - Nu sunt multe de zis. Viitorul meu va fi violet.
- Fiorentina a fost echipa unor mari jucători, precum Batistuta sau Toni. Te simţi la fel de important ca ei?
- Da, consider că nu am nimic în minus faţă de cei doi. Mă simt un jucător important pentru Fiorentina. Lumea aşteaptă multe de la mine şi voi încerca să le îndeplinesc aşteptările. Începînd din partida cu PSV.

(preluat din gsp.ro)


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com