O luna de blog si multe suprize

In luna martie , m-am decis sa fac un blog despre idolul meu. L-am numit "Adi Mutu eXcluisve" pentru ca gasiti pe acest blog si multe exclusivitati.Colectionez cu Adrian Mutu din 2003 decembrie, si pana in prezent am ajuns la peste 3700 de articole taiate, plus dublurile si sutele de reviste de scandal.Gandindu-ma la toata arhiva impresionanta pe care o am , realizez ca Mutu si acum este cel mai mediatizat fotbalist roman , nu doar de presa autohtona, ci si din Europa.In momentul de fata este printre putinii fotbalisti aflati in activitate care trezeste interesul presei de peste tot, ceea ce ma face sa ma bucur, in acest fel imi multiplic colectia.In trafic ma aflu in momentul de fata pe locul 520 cam jos, tinand cont ca am ocupat locuri mai bune.Dar este timp, sa-mi fac loc printre liderii de acum din top.Am avut parte de multe suprize, cand am observat mirata ca presa a luat citate din stiriile mele postate pe acest blog.Sport.ro care mi-a copiat in proportie de 90 % un articol intitulat de mine" "RECLAMELE LUI MUTU",sau de Cancan.ro si Libertatea.ro care au luat citate mici tot din acest articol. Ziarul "Interesulpublic.ro" a copiat si el o poza si un citat , dar sunt singurii care mi-au dat credit si cu acesta ocazie le multumesc. Le multumesc si celor care mi-au vizitat blogul, datorita lor ocup un loc bunicel, spun asta pentru ca nu am afiliati si nici nu-mi face nimeni reclama, sunt pe cont propiu si asa voi si reusii!!!!!

lee



Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com