Interviul lui Adi Mutu in revista UEFA: "Suntem o echipa puternica. Obiectivul principal la Fiorentina este Cupa UEFA"



click pe poze pt a le marii!!

Intr-un intervkiu acordat site-ului UEFA, Mutu a vorbit despre Fiorentina si Cupa UEFA. "Briliantul" a declarat ca semifinalele Cupei UEFA reprezinta cel mai important moment, iar castigare trofeului este obiectivul numarul unu pentru "violeti Suntem cu totii mandri. Poate ca succesul nostru a socat o lume intreaga, dar ma asteptam la asa ceva. Cand ma uit la ce am realizat in ultimii ani si la cat de mult am muncit vara trecut, pot spune ca devenim o echipa mare. Daca ar trebui sa aleg, clar Cupa UEFA as alege si sunt sigur ca si colegii mei gandesc la fel. Cupa UEFA este o competitie prestigioasa. Chiar daca nu este o competitie pentru echipele campioane, tot se gasesc formatii puternice in Cupa UEFA Am multe amintiri cu Toni. Putem sa ne intalnim in grupe la EURO, dar si in finala Cupei UEFA! Tony este un jucator foarte bun. A facut lucruri mari la Fiorentina, avem multe amintiri frumoase si tinem legatura. Sper sa ne intalnim. Avem doua mari oportunitati sa ne vedem. La Euro, unde jucam cu Italia in grupa, si chiar in finala Cupei UEFA, unde Bayern, ca si noi, joaca in semifinale. Daca trecem mai departe, o sa ne vedem iar Mutu, despre Prandelli: "Am crescut impreuna. Imi e ca un frate si un prieten" Cele mai bune momente ale carierei lui Mutu sunt legate de un singur nume: Prandelli. Antrenorul italian l-a adus pe Mutu la cel mai inalt nivel. Dupa sezonul senzational in tricoul Parmei, atunci cand Mutu a marcat 18 goluri in Serie A, a urmat anul de exceptie de la Fiorentina. Mutu nu uita. Briliantul povesteste ca Prandelli este ca un frate si un prieten: Intr-un fel, eu si Prandelli am crescut impreuna. Cand ma uit inapoi si ma gandesc la cele mai bune momente ale mele, il vad pe el. Mai intai la Parma, acum la Fiorentina. Ne-am ajutat unul pe altul si asta inseamna mult pentru mine. E ca un frate pentru mine si un prieten in acelasi timp"

sursa: uefa.com, si traducerea sport.ro

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com