Adrian si Consuelo Mutu:" Abia asteptam sa vina pe lume a doua fetita"

Intr-un interviu acordat revistei Lumea femeilor cei 2 soti povestesc despre familie, si noul reality show .

Lumea femeilor:Credeti in noroc, in sansa? Va considerati niste oamnei norocosi ? De ce?

Adrian Mutu: "Eu cred in noroc si cred ca am noroc.In general am avut noroc si acasa si in profesie.Dar cred si-n vorba ca norocul si-l mai face si omul cu mana lui, ca si ghinionul.De cate ori am avut noroc , mia-m dat seama ca facusem si eu ceva pe acolo ca sa se-ntample.Si la fel cu ghinionul, de cate ori mi s-a intamplat ceva rau, a fost sidin cauza mea;sau macar in cele mai mute situatii a fost si problema mea.
Eu sunt norocos , cum sa nu? Am doi copii super si al treilea e pe drum, am o nevasta minunata si am o meserie pe care o fac cu placere chiar inainte de a sti ca o sa fie meseria mea."

Consuelo Mutu: "Si eu cred ca suntem norocosi; eu nu ma consider norocoasa dintodeauna.Dar dupa o anumita varsta, mi-a mers mult mai bine.Acum familiei mele ii dau tot timpul meu.Am o familie minunata"

LF:Adrian, daca nu ai fi avut o cariera de fotbalist, ce ti-ai fi dorit sa devii?.Consuelo spune-ne, te rog cu ce te ocupi.Cu siguranta sunt foarte multe femei in Romania care nu stiu cu ce te ocupi...

A.M.: "Pai, am avut multe ganduri; eram bun la matematica- dar nu ma vad profesor"

C.M.: "Am absolvit un MBA la Miami, si am aplicat fiferite cunostinte in diferite situatii sau imprejurari.Sunt si Ambasadorea onorifica a Republicii Dominicane de la Vatican.Vorbesc bine cateva limbi straine( engleza, franceza, spaniola, italiana, si putin romaneste)"

L.F.: Adrian, esti tata a doi copii minunati, iar al treilea este pe drum.Spune-ne te rog ce reprezinta ei pentru tine? Consuelo , ai fi dorit sa fie baiat?

A.M.: " Abia astept sa vina pe lume si a doua noastra fetita; imi imaginez ca peste cativa ani va fi cam greu cu trei femei in casa- da asa poate o sa fiu un rasfatat"

C.M.: " Eu ma bucur ca e tot fetita; diferenta de varsta e mica intre ele, asa ca sper sa se inteleaga foarte bine .Intodeauna mi-am dorit fete , sa le imbrac frumos, sa mergm la cumparaturi si sa le dau dun ce-am invatat eu"

L.F.: Cum de ati acceptat un reality-show la Kanal d? Sunteti pregatiti sa va puneti viata pe tapet ?

A.M:" Eu sunt cu nebuniile si cu riscul, ea nu. Pe mine m-a si distrat ideea. Acum vad ca e mai mult de munca decat am crezut, dar e foarte interesant. Pe mine m-a convins si promisiunea ca va fi ceva decent, nu cum spun unii cu spalatul rufelor la televizor. Toti avem bune si rele , iar eu nu am nevoie de publicitate cu orice pret . Mi-a placut ce mi s-a propus ca scenariu , nu stiu de ce toti spun ca e reality-show. Poate doar ca are si chestii filmate pe bune... dar nu e ce zice romanul, reality-show.Este un serial despre viata si cariera mea cu detalii din viata mea de zi cu zi. "

C.M.:" Eu am fost mai retinuta . Cu o saptamana inainte sa vina echipa de la Bucuresti , il tot sunam pe Adrian sa-l intreb cand vin , cati sunt, cati vor venii in casa, cat o sa stea. Dupa doua saptamani de filmari , m-am obisnuit."

L.F.:" Credeti ca aceasta emisiune va avea succes? De ce?

A&C.:" Nu stim si nu stiu cine stie.Noi am pus timp si suflet si cred ca publicul isi va da seama de asta.La urma urmei i-am primit la noi in casa."

L.F.: Sunteti un cuplu invidiat de foarte multa lume. Care este secretul reusitei in casniciei?

A.M.:" Eu o iubesc si ea ma intelege.Un alt raspuns e sa nu-i lasi pe altii sa se bage in viata ta."

C.M.:" Il inteleg de cele mai multe ori. Imi spune ca eu l-am schimbat in bine si chiar am ajuns sa cred ca am un merit."

L.F.:Adrian, la cat timp il vezi pe Mario , baiatul tau din prima casnicie?

A.M.:" Cum stiti, e un subiect de care inca nu vorbesc , pentru ca nu mi-e usor. Mario vine la noi in vizita , la Florenta, se intelege bine cu Adriana, restul are mai putina importanta."

L.F.:" Asteptati sa vina pe lume o fetita. Ce nume ii veti pune , va-ti gandit deja la asta?

A.M.:" In luna mai o asteptam pe Maya.Adriana e foarte fericita ca va avea cu cine sa se joace"

C.M.:" Nu stim data exacta, pentru ca se va naste natural, si-atunci e decizia ei."

L.F.: Ce v-ati mai dori de la viata, credeti ca aveti in acest moment tot ceea ce ati visat?

A.M.:" Sunt tot felul de planuri, dar cred ca lucrurile de baza le avem"

C.M.:" Eu as vrea sa mai ramanem in Florenta, pentru ca ne simtim foarte bine aici; vedeti, e o dorinta mica, nu e cine stie ce."

A.M.:" Asa , si eu vreau sa ne mearga bine la Europene, mai vreau sa se vinda bine vinul meu, pe care il voi lansa si oficial.Am tot felul de planuri , vedeti?"

L.F.:Adrian , este Consuelo femeia la care ai visat intodeauna? De ce ? Consuelo ai de gand sa-i mai daruiesti lui Adrian si alti copii?

A.M.:" Eu zic ca da. Pentru ca ma iubeste cu bune si rele.Pentru ca ne intelgem din priviri si pentru ca e casa goala cand nu e ea. "

C.M.:" Sa vedem intai pe Maya si apoi ne mai gandim .O femeie insarcinata nu vorbeste deja de alti copii. E prea repede."

L.F.: Ce credeti ca va aduce nou in viata voastra acest reality -show?

A.M.:" E clar ca viata n-o sa ne schimbe.Nu stiu ce ne poate aduce nou, mi-e mi-a adus multe glume de la colegi si prieteni."

L.F.: Adrian, ai cunoscut foarte multe femei. Ai fost casatorit cu o romanca, iar acum ti-ai ales o sotie din Republica Dominicana.Care sunt diferentele dintre femeia din Romania si cea din alta tara? Consuelo, ce ti-a placut cel mai mult la Adrian.?

A.M.:" Nu e diferenta intre femei din tari diferite, fiecare femeie e diferita de cealalta.Cea mai simpla diferenta e cea dintre macarea romaneasca si cea dominicana.O sa vedeti in serial, cum stiu acum sa gatesc macare dominicana."

C.M.:" Mi-a placut tot, dar mai ales ca ii incapatana.Glumesc da?"

L.F.: Ce planuri aveti? Cum vedeti viitorul , il priviti cu incredere?

A.M.:" Viitorul il banuim , dar nu stim sigur unde va fiu localizat.Deja am schimbat. vreo 3 -4 case in ultimii ani."

L.F.:Care este cea mai mare realizare a voastra?

A.M.:" Stiu cu siguranta , ce va zice Consuelo-copiii, asa ca zic eu pentru amandoi- copiii"

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com