Replica revistei STAR!!!

In 10 aprilie 2008, am postat pe acest blog un articol "Revista Star in criza de idei"?!.In acel articol era vorba despre 2 stiri care imi pareau mie identice. In numarul din 2005 era prezentata casa familie Dinu , iar in 2008, cei de la revista Star au folosit aceealasi poze din arhiva lor personala, dar cu un subiect diferit despre Mario Mutu. Dar presa a interpretat ca acel articol din 2008 ca un fel de prezentarea locuintei unde isi are domicilul fiul lui Mutu, ceea ce mi se parea asemanator articolului din 2005. In revista STAR , din aceasta saptamana, la categoria" Scrisorile redactiei" observ ca doamna Cornelia Ionescu, i-a raspuns unei cititoare care a aflat de articolul dedicat revistei de pe acest blog.

Redactorul-sef a revistei STAR raspuns: '' Ce s-a scris pe acest blog este o mare prostie. Materialul despre baietelul lui Adrian Mutu nu are nici o legatura cu cel de acum cativa ani.Or domnisoara respctiva nu a citit articolul cu atentie, ori a fost cu rea intentie din partea ei.Articolul a venit cu informatii noi despre juniorul lui Adi, iar daca s-au folosit niste poze care apartin redactiei, nu vad unde e problema, pot sa le dau de cate ori vreau, chiar si in fiecare numar. Noi am tratat materialul doar din prisma lui Mario si atat, este total diferit de cel de atunci. Ce nu mai avem voie sa scriem despre copilul lui Adi si sa ne folosim fotografiile?? In fine poate ca domnisoara respectiva asa a vazut ea lucrurile si nu imi permit sa o critic. Nicu nu-mi sta in caracter.O admir pentru ceea ce face, fiindca acel site arata excelent, dar data viitoare ar putea sa-mi scrie si mie, sa ma intrebe daca are o nelamurire si apoi sa se exprime intr-un fel. In ceea ce priveste tatuajul lui Adrian . cu numele lui Consuelo , e adevarat!!.Ar fi fost un supermaterial , dar el a fost dat deja in presa si nu vreau sa-i copiez pe altii"



Nu am absolut nimica impotriva celor de la STAR, din moment ce eu citesc revista saptamanal.Iar aprecieriile facute pentru acest blog iti multumesc.Materialul despre tatuajul lui Mutu pentru toata presa era un supermaterial, dar nu prea s-au ingramadit sa-l copieze, din moment ce nu l-au descoperit ei.Sau nu am descoperit eu inca cine a scris despre materialul postat de mine in exclusivitate despre noul tatuaj a lui Mutu.

lee

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com