La sase ani a vrut sa devina fotbalist

Fiind foarte ambitios, Mutu a facut ,multe nazbatii, una dintre acele a fost ca a furat bani pentru a-si lua o minge de calitate.
Spiridon Mutu( tatal lui Adrian )
"Eu îi cumpăram mingi încă de pe vremea când era foarte mic. Dar erau mingi ieftine, de plastic. Prima minge cu adevărat bună şi-a cumpărat-o singur. Era o minge de piele în valoare de 400 de lei. Mă trezesc într-o zi că Adi vine acasă cu o minge de piele veritabilă. M-a minţit că a avut bani de la bunicul lui. Socrul meu a numărat banii, a văzut că lipsesc şi mi-a spus. I-am tras o papară, să ţină minte să nu mai pună mâna niciodată pe ceva ce nu-i aparţine, dar am sfârşit prin a mă juca şi eu cu mingea aceea”
Dar abia la 14 ani a reusit sa-si convinga parintii pentru a participa la o selectie de juniori, doar asa putand sa-si demostreze talentul, ce acum valoreaza 1,8 milioane( atat primeste pe sezon la Fiorentina). Conditia pentru a se apuca de fotbal era sa nu-si neglijeze studiile, pe vreamea aceea fiind in clasa a 8 a.
atac.ro



click.ro
revistavip.net

tricolori.ro


sport.ro

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com