Scaune de regi in resedinta familiei Mutu

Consuelo ii demonstreaza in fiecare moment cat de mult il iubeste pe Adi, daruindu-i in urma cu cateva saptamanii un scaun inscriptionat KING ( rege). Replica lui Adrian nu a intarzaiat sa apara comandan si el un scaun identic dar inscriptional QUEEN ( regina)

“Eu îi spun mereu lui Adrian că este un rege şi, cum am vrut să-i fac un cadou special, însă nu ştiam exact ce, m-am hotărât să îi comand un jilţ pe care am pus să fie inscripţionat cuvântul REGE. La câteva zile, Adrian mi-a făcut cadou un jilţ identic pe care este inscripţionat cuvântul REGINA”, a povestit Consuelo în serialul “Il Fenomeno Adrian Mutu”.

click.ro



libertatea.ro



Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com