Razboiul dintre Mutu si Becali!!


Mereu Becali se da in stamba , acum ca s-a calificat Steaua iar se crede stapanul lumii.Nu ma mai mira nimic. Acum incepe sa-l atace pe Mutu pentru ca ii frica de el ca stie ca o sa-i bata marea lui echipa de stelisti.Ar trebui mai mult respect pentru ca Mutu tot ce a reusit a facut prin munca si sacrificii , iar Becali stie o tara intreaga ce mismacuri face. Dupa meciul cu Fiorentina nu va mai fi asa breaz in declaratii finantatorul Stelei.

G.Becali:
"Nu mai pot eu de Mutu! Mai întâi să îmi dea banii înapoi, 75.000 de euro, că are datorie de doi ani la mine. I-am dat 200 de mii şi mă tot amână. Ce mare fotbalist e el? E un datornic! Dacă nu îmi dă banii să vedeţi voi ce primire îi facem aici! Mutu datornicu`! Lasă că până atunci o să trimit oamenii la el acasă, la părinţii lui. I-am dat bani lui Mutu, când nici nu era voie la vamă să treci cu atâţia bani "
“Dacă mi-e frică de Mutu pe teren? Vai de mama lui! Nici nu va atinge mingea cît timp e Mirel Rădoi pe teren! O să vedeţi dacă am dreptate, dar eu anticipez că Mutu nu va mişca în faţa finului meu”, a declarat Becali, care a comentat apoi şi componenţa seriei: “Sîntem într-o grupă, după părerea mea, în care fiecare poate fi pe primul loc sau pe patru. Eu, normal, vreau locul 1, aşa gîndesc mereu. Steaua e o echipă care acum e bună şi în atac, nu numai în apărare. De cine îmi e teamă? Poate de Bayern Munchen. Lyon? Nu mai e ce a fost”. Replica lui Adrian Mutu: "Gigi Becali e obişnuit să bîzîie. Copilăria şi adolescenţa lui sînt legate exclusiv de muşte . Iar vulturii nu se hrănesc cu musculiţe. Eu am de primit bani, nu de dat! Legat de Steaua, e o echipă pe care eu o respect. E un adversar de Ligă şi vom vedea la momentul meciului cine e mai bun".

Dupa declaratiile lui Mutu Gigi s-a enervat rau , nu credea ca va avea o asa replica de la "briliant", mai ales asa dura.Ce o crezut Gigi ca Mutu va sta deoparte la asemenea jigniri????

Despre Mutu ce pot să spun, înseamnă că a tras cocaină înainte de a face declaraţiile acestea( G.Becali)
sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com