Mutu acorda un interviu in exclusivitate!!!

Dupa accidentarea la bratul stang un tabloid din Romania a reusit sa i-a legatura cu atacantul roman pentru a afla cum se simte !!!!
lee
Citatul este preluat de pe site-ul cancan.ro
click pe imagine
Adi, inca un ghinion peste toate?

Adrian Mutu: Cand e sa se stranga, nu mai scapi de necazuri. Vin unul dupa altul. Asta e insa viata.

Rep.: E grava accidentarea? Ce s-a intamplat?
A.M.: Sunt nevoit sa iau o pauza de doua saptamani. Am suferit o luxatie la cot, iar medicii au luat decizia sa-mi puna bratul in ghips.

Rep.: Despre decizia FIFA, ai afirmat ca e injusta. Concret, ce banuiesti ca se afla in spatele acestei hotarari?
A.M.: Nu vreau sa fac speculatii! Insa, cine vrea sa citeasca printre randuri, intelege. Este anormal ce s-a hotarat in cazul meu. Eu nu consider ca am adus un asemenea prejudiciu clubului Chelsea.
Rep.: Crezi ca miliardarul Roman Abramovici a influentat in vreun fel decizia FIFA?
A.M.: Abramovici e un om puternic, influent, dar chiar nu cred ca ar fi facut asa ceva. Nu vreau sa intru in polemica. Voi analiza impreuna cu avocatii si vom stabili. Pana atunci, nu ma pronunt. M-as hazarda, daca as vorbi despre jocuri de culise?
Isi vinde clubul de noapte din Romania!

Rep.: Peste toate acestea, ai probleme si cu "Pacha", clubul de noapte pe care l-ai deschis la Bucuresti. Negociezi vanzarea lui?

A.M.: Hmmm. Asa este?

Rep.: Are vreo legatura tranzactia cu datoria pe care o ai catre Chelsea?

A.M.: Nu! Pur si simplu,n-a mers asa cum mi-as fi dorit si am primit o oferta pentru el de la niste italieni. Am negociat si ne-am inteles asupra tuturor detaliilor.

Rep.: Ce suma ai primit in schimbul clubului?
A.M.: Imi pare rau, dar nu ma pune sa-ti precizez suma. Exista o clauza de confidentialitate. Oricum, banii nu s-au virat inca. Actele se definitiveaza peste doua saptamani.
Rep.: E suspect oricum ca ai renuntat la un club de la care - marturiseai chiar tu - ca astepti sa fie numarul unu in Romania.
A.M.: Ti-am spus ca n-a mers asa cum mi-as fi dorit, ca persoane de langa mine n-au mers nici ele asa cum ar fi trebuit?
Rep.: Adica, te-au dezamagit asociatii tai?
A.M.: E mult spus! N-a mers si atat.
Rep.: Poate ca macar de acum incolo sa se sparga ghinioanele?
A.M.: Asta sper si eu. M-am saturat de ele. Parca sunt blestemat. Eu sunt o fire puternica insa si trec si peste acest hop.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com