Mutu: "Este inuman ce mi se întâmplă"


Internaţionalul român Adrian Mutu spune că decizia FIFA, în urma căreia trebuie să plătească aproximativ 17 milioane de euro, este total nedreaptă şi spune că o va contesta în toate instanţele posibile.

"Nu pot să vă spun mai multe, eu şi avocaţii mei analizăm cazul. E o sentinţă inumană, injustă, nu consider că am facut ceva aşa de grav să plătesc această sumă. Vom face recurs la această decizie. Încerc să nu fiu afectat, mă deranjează foarte mult, dar am experienţă şi cred că pot să diferenţiez lucrurile. Nu cred că mă vor afecta pe teren ".

"Briliantul" a vorbit şi despre tensiunile iscate în jurul său după Euro 2008:

"În România se vorbeşte, se glumeşte despre lucruri la care nu se cunosc detaliile. Se vorbeşte aşa pentru că nu este vorba de familia lor sau de persoanele lor. Dacă erau alţii în locul meu acum, probabil că stăteau ascunşi pe unde stăteau şi nici nu puteau să vorbească "

"Nu am nevoie de ajutorul nimănui, vreau să fiu lăsat în pace. Nu vreau bani de la nimeni. Voi rezolva problema împreună cu avocaţii mei"

sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com