Mutu: "M-am lovit, dar n-am ştiut că este grav"


Atacantul român, Adrian Mutu, a comentat accidentarea pe care a suferit-o ieri, în cantonamentul naţionalei, mărturisind că era deja accidentat în momentul în care a făcut foarfeca laterală.

"M-am lovit înainte şi nu mi-am dat seama. Am continuat să mă antrenez ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat. După acea fază, durerea a devenit insuportabilă şi a trebuit să mă opresc. Voi lipsi două săptămâni, dar astfel de lucruri se întâmplă tot timpul. Doctorii au avut grijă de mine, nu vor fi probleme suplimentare."
sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com