«Mutu şi-a făcut-o cu mâna lui!»


Handbalistul Dragoş Oprea este fan Adrian Mutu! Cititi ce a zis acesta despre Adi intr-un interviu pentru ziarul Libertatea.

Dragoş Oprea:“Dacă ar fi să mă întrebi cu ce echipă din România ţin, aş spune Dinamo. N-am un jucător favorit, dar unul care îmi place de când am început să joc fotbal, de când îl ştiu, este Adrian Mutu. E foarte creativ, atunci când te uiţi la el se vede că are în sânge plăcerea de a juca fotbal. Bine, a avut unele momente negative în viaţă, asta e. Omul şi-o face cu mâna lui. Dar a trecut. Şi asta arată şi tărie de caracter. Mulţi credeau că o să cadă de tot şi acum a ajuns să joace la Fiorentina. Ar fi un sezon extraordinar, dacă am da la o parte accidentarea”, spune “Dodo” care de-abia aşteaptă să-l cunoască pe “Briliant”.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com