Bonazzoli: "Mutu este mai bun decat Cassano"


Emiliano Bonazzoli, imprumutat de Fiorentina de la Sampdoria, a declarat miercuri ca Adrian Mutu este mai bun decit Antonio Cassano, informeaza cotidianul Tuttosport, citat de Mediafax.
"Cassano este individualist, pe cind Mutu este un jucator care se pune in slujba echipei. Din punctul meu de vedere, Mutu este mai bun decit Cassano. Nu am nici un regret ca am plecat de la Sampdoria. Am venit cu bratele deschise la Fiorentina si sint motivat sa demonstrez ca nu sint un jucator terminat dupa cele doua accidentari grave pe care le-am avut", a spus Bonazzoli, care a fost coleg cu Mutu la FC Parma.
sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com