Mutu dă asigurări: "Nu mă operez! Stau contra Croaţiei, dar o să revin cu Serbia!"


Accidentarea lui Adrian Mutu nu pune sub nicio formă în pericol prezenţa sa pe teren în meciurile decisive cu Serbia şi Austria din martie.
Atacantul Fiorentinei a dezvăluit că nu se pune sub nicio formă problema unei operaţii şi crede că va lipsi de pe teren maxim trei săptămâni.
Briliantul nu va risca nimic, pentru a duce România la mondialele de anul viitor. Totuşi, vârful va rata amicalul din Ghencea, contra Croaţiei şi implicit o nouă `întâlnire` cu suporterii Stelei.
"Medicii Fiorentiei mi-au spus că am puţine şanse de a juca în partida amicală cu Croaţia din 11 februarie. Ar trebui să fiu apt într-o lună, dar există şi varianta în care mă voi întoarce în 3 săptămîni. Nu voi risca nimic, vreau să fiu în teren contra Serbiei. Nu m-am operat la genunchi, deci e exlcus să o fac pentru problema de la cot", a spus atacantul pentru siteul oficial al clubului.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com