Intr-un interviu in Prosport, Gica Hagi a vorbit despre Adrian Mutu.

Mutu? A ajuns la 30 de ani...
E un om realizat la vârsta asta. Sigur că, la fel ca Zicu, putea mai mult, dar şi aşa e un fotbalist complet.

Cum a fost prima întâlnire cu Mutu?
Am jucat împreună la naţională când eu eram aproape de finalul carierei şi l-am luat lângă mine. Întotdeauna cel mai tânăr stătea cu mine în cameră. Mi se pare o atribuţie a unui căpitan să crească fotbaliştii tineri şi să-i aducă lângă el. Iar apoi, când am devenit selecţioner, l-am folosit mereu titular.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com