Sub deviza “Ursus - O nouă atitudine pentru echipa naţională”, noul sponsor al “tricolorilor” pe o perioadă de patru ani, începând din 21 ianuarie 2009, i-a provocat pe patru dintre cei mai reprezentativi fotbalişti din echipa lui Victor Piţurcă, Mutu, Marica, Tamaş şi Goian, să filmeze o reclamă specială.
Pe rând, Adrian Mutu, Ciprian Marica, Gabriel Tamaş şi Dorin Goian au fost transformaţi, la studiourile de la Buftea, din atacanţi şi fundaşi în luptători pe terenul de fotbal. Cei patru au făcut faze spectaculoase special pentru producţia noului spot: Mutu a şutat din toate poziţiile fără preluare şi a reuşit câteva “braziliene”, iar Tamaş a arătat cât de rău poate să fie, urlând cu toată puterea la adversari.
Deşi vopsiţi pe faţă şi pe corp, cu machiaj special, de culoare argintie, şi îmbrăcaţi într- un echipament special pentru filmare, fotbaliştii nu s-au simţit deloc incomodaţi şi şi-au arătat clasa ca şi cum ar fi fost pe gazon, “bubuind” mingea de pereţii studioului. Conform scenariului, cei patru luptători se duelează “unu la unu” cu inamici redutabili. “Restul e surpriză, îl veţi vedea numai în spot, care se află acum în faza de postproducţie, în Germania”, a explicat Răzvan Căpănescu, director de creaţie la agenţia de publicitate “Publicis”.
Nick Livesey, regizorul noului spot Ursus pentru echipa naţională, a colaborat cu Ridley Scott la superproducţiile “Hannibal” şi “Gladiator”. Conform realizatorilor, spotul a avut parte de un scenariu de proporţii epice. Acest spot anunţă venirea lui Ursus la naţională şi schimbarea atitudinii.
sursa
Nick Livesey, regizorul noului spot Ursus pentru echipa naţională, a colaborat cu Ridley Scott la superproducţiile “Hannibal” şi “Gladiator”. Conform realizatorilor, spotul a avut parte de un scenariu de proporţii epice. Acest spot anunţă venirea lui Ursus la naţională şi schimbarea atitudinii.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu