Sub deviza “Ursus - O nouă atitudine pentru echipa naţională”, noul sponsor al “tricolorilor” pe o perioadă de patru ani, începând din 21 ianuarie 2009, i-a provocat pe patru dintre cei mai reprezentativi fotbalişti din echipa lui Victor Piţurcă, Mutu, Marica, Tamaş şi Goian, să filmeze o reclamă specială.

Deşi vopsiţi pe faţă şi pe corp, cu machiaj special, de culoare argintie, şi îmbrăcaţi într- un echipament special pentru filmare, fotbaliştii nu s-au simţit deloc incomodaţi şi şi-au arătat clasa ca şi cum ar fi fost pe gazon, “bubuind” mingea de pereţii studioului. Conform scenariului, cei patru luptători se duelează “unu la unu” cu inamici redutabili. “Restul e surpriză, îl veţi vedea numai în spot, care se află acum în faza de postproducţie, în Germania”, a explicat Răzvan Căpănescu, director de creaţie la agenţia de publicitate “Publicis”.
Nick Livesey, regizorul noului spot Ursus pentru echipa naţională, a colaborat cu Ridley Scott la superproducţiile “Hannibal” şi “Gladiator”. Conform realizatorilor, spotul a avut parte de un scenariu de proporţii epice. Acest spot anunţă venirea lui Ursus la naţională şi schimbarea atitudinii.
sursa
Nick Livesey, regizorul noului spot Ursus pentru echipa naţională, a colaborat cu Ridley Scott la superproducţiile “Hannibal” şi “Gladiator”. Conform realizatorilor, spotul a avut parte de un scenariu de proporţii epice. Acest spot anunţă venirea lui Ursus la naţională şi schimbarea atitudinii.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu