Mutu fotbal in fata blocului cu sora lui!


Chiar daca nu a avut un frate, Mutu nu s-a plictisit in copilarie. Sora vedetei de la nationala, Laura se descurca de minune si cand venea vorba de fotbal."Am jucat si fotbal cu el in fata blocului, cand eram copii. Insa eu am renuntat... am ales sa merg la inot si la atletism! N-am fost genul asta... sportiv!". A povestit sora lui Mutu,Laura Cordun. Pentru ca are emotii foarte mari, sora lui Mutu nu va fi in tribuna la meciul cu Serbia!
"De obicei nu vad bine meciurile din tribuna... sunt emotii si atunci prefer sa stau in fata televizorului. Vad altfel... fiind si un meci important, evident, tensiunea e mare. Meciul cu Italia, n-am putut sa-l vad, l-am auzit, l-am ascultat, dar n-am putut sa-l vad, te ia inima, mai ales cand se pregateste sa dea un 11 metri ... nu poti!" a mai spus sora fotbalistului.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com