Au vrut doar nu au putut! ... O sa vrem si o sa putem in viitor!

Aseara a fost un meci frumos, spectaculos, cu multe goluri, faze de poarta ... tot tacamul, dar din pacate Romania a iesit invinsa de pe teren. Sarbii au jucat dur, Mutu a iesit de pe teren cu o coastă fisurată, Tamas cu ochiul umflat iar Contra cu un traumatism la mana, sa nu uitam nici de alte intrari la jucatorii romani, amintind aici doar pe Lobont. Jucatorii romani au vrut dar nu au putut. Terenul a fost prost, albitrul a fost partinitor Serbiei, unii jucatorii din teren nu aveau ce cauta in meciul de aseara. In fine ... cu toate astea am luat bataie ... avem 4 puncte dupa 4 meciuri, suntem pe locul 5, in spatele nostru mai sunt doar Insulele Feroe.
Astazi am citit editorialele jurnalistiilor de la ziarele de sport si m-am uitat la TV, la emisunile in care s-a vorbit despre meciul de aseara, si va spun sincer ... am ramas mai mult decat uimita. Jurnalistii spun ca nu mai avem nici o sansa, ca nationala asta e o "Generatie ratata" si tot felul de chesti de genul asta. Nu imi vine sa cred!!! Eu cred ca noi mai avem sanse mari la calificarea pe CM 2010.
Un lucru e clar ... trebuie sa batem Austria miercuri. Si spoi ne uitam pe clasament (sa zicem ca Franta castiga cu Lituania). Ei bine ce vedem ... Romania e pe locul 4 si se bate pentru locul 2. Echipa Nationala se afla la 3 puncte de locul 2 si la 2 puncete de locul 3!!! Dumnezeule cum sa nu avem sanse???
Dupa meciul cu Austria, urmatorul meci e cu Lituania in deplasare. Ei bine am si eu o intrebare ... peste cati zeci de ani ne va mai bate Lituania? Deci e clar ... ii vom bate. Apoi jucam cu Franta, tot in deplasare, eu zic ca scoatem sigur un egal, dar ... putem sa ii si batem daca Mutu prinde o zi fantastica. Dupa deplasarea din Franta, venim in acasa unde primim Austria. Hai sa fim seriosi ... ar fi culmea sa nu ii batem. Apoi mergem in Serbia. Cu daruirea din meciul de aseara cu putin noroc si cu un albitru corect ... ii batem. Cred ca despre ultimul meci cu Feroe ... nu are rost sa mai vorbesc. Si sa nu uitam de meciurile directe intre echipele aflate in fata noastra. PUTEM SA NE CALIFICAM si TREBUIE SA NE CALIFICAM!
claudya

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com