Mutu:Mai joc inca 5 ani la nationala!!!


Explicaţiile «Briliantului»

Acuzat că nu s-a prezentat la reunirea de la Bucureşti, pentru a colinda cluburile de noapte de pe Litoral, şi că i-a răspuns obraznic, la antrenamente, selecţionerului Victor Piţurcă, Adi afirmă: “Glumiţi, cum glumiţi voi de obicei! Am venit duminică la Bucureşti, cu un avion privat, apoi am plecat la Constanţa, unde am ajuns pe seară. Am fost la restaurant, pentru că muream de foame. Cred că două ore am stat! Iar de luni, de la ora 16.00, am intrat în programul naţionalei”.

Întrebat dacă s-a certat cu antrenorul, “Briliantul” a zis: “Nu m-am certat! Am plecat din antrenamentul de marţi seară, din cauza durerilor de la genunchiul stâng. Luni şi marţi, am avut dureri şi i-am cerut acceptul lui nea Piţi să părăsesc şedinţa de pregătire dacă simt că ceva nu e în regulă. Atât!”.

sursa

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com