Adrian Mutu: "Consuelo nu s-a obişnuit cu mâncarea românească"

Prezent la un eveniment prilejuit de ziua copilului, Adrian Mutu a declarat că speră că este un tată bun pentru cei trei copii ai săi, dar a făcut mărturisiri interesante şi despre soţia lui.


"Consuelo nu s-a obişnuit cu mâncarea românească", a declarat celebrul fotbalist vorbind despre soţia lui, uimind reporterii, pentru că jumătatea lui s-a declarat în numeroase rânduri o pasionată a bucătăriei româneşti.

"Mi-a plăcut tot ce am mâncat în România, dar sărmăluţele cu mămăliguţă gătite de mama-soacră sunt preferatele mele", a declarat de Crăciun, chiar pentru Libertatea vedeta dominicană.

Cât despre creşterea micuţilor, Adrian Mutu a declarat: "Eu cred că sunt un tată bun.Scopul meu este acela de a îmbunătăţi acest lucru. Dar cel mai bine îi întrebaţi pe soţia şi pe copiii mei."

Adrian Mutu este căsătorit cu Consuelo din anul 2005 şi au împreună două fetiţe Adriana (6 ani) şi Maya (4 ani), la care se adaugă un băieţel (10 ani), din căsătoria cu Alexandra Dinu.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com