Tânărul Lazăr, impresionat de Mutu

Convocat de către selecţionerul naţionalei de tineret, Emil Săndoi, la reprezentativa Under 21, goalkeeperul pandur David Lazar s-a antrenat cu naţionala de seniori a României.


Reacţia cea mai interesantă după “convocarea” lui David Lazar la prima reprezentativă a României vine însă chiar din partea tânărului jucător al pandurilor. Lazar mărturiseşte că, după câteva zile, a realizat cât de specială a fost experienţa de a-i avea alături de el, în teren, pe Mutu sau Marica. În plus, goalkeeperul echipei gorjene remarcă saltul său extraordinar din ultimele 18 luni, de la Liga a IV-a la Liga I şi chiar antrenamentele alături de echipa naţională. Referitor la experienţa de a-l avea alături pe cunoscutul jucător al Fiorentinei Adrian Mutu, Lazar se arată deja un mare fan al internaţionalului, cu care a şi schimbat câteva cuvinte.


“Şi pe mine m-a luat prin surprindere acea convocare la antrenamentul echipei mari a României, a fost o mare surpriză şi, indiferent că a fost nevoie de mine doar pentru un simplu antrenament, m-am simţit extraordinar. Pe moment, chiar nu am realizat, dar după aceea mi-am dat seama că e mare lucru să mă antrenez cu jucători de genul Mutu sau Marica. De fapt am şi vorbit puţin cu Adi Mutu, el a venit la mine şi m-a întrebat cum mă cheamă şi unde joc... Mi s-a părut a fi un cu totul alt om faţă de ceea ce se vorbeşte despre el în ultima vreme”, a mărturisit David Lazar.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com