Adrian Minune dezvaluie preferintele muzicale ale lui Mutu: "Lui Adi ii plac melodiile de dragoste, de suflet!"

Cunoscutul cantaret de manele Adrian Minune a declarat ca Mutu este unul dintre cei mai mari fani ai sai, iar melodiile lente sunt preferatele sale.


Adrian Mutu s-a transferat in 2000 la Inter Milano, insa a ramas nostalgic dupa "obiceiurile" romanesti, iar manelele cantate de Adrian Minune sunt preferatele sale. Internationalul roman a dezvaluit cum isi potoleste dorul de tara si cine il ajuta sa nu se mai simta singur printre straini. "De cate ori il ascult imi aduc aminte de Romania. Il mai sun pe Adi Minune, o data la trei, patru luni, sa imi cante la telefon. Ma face sa ma simt bine", a dezvaluit "Briliantul". Contactat de CANCAN, Adi Minune a confirmat cele spuse de Mutu si l-a ridicat in slavi pe fotbalist. "Da, asa este. Adi ma suna din cand in cand. Ii plac enorm melodiile de dragoste, de suflet. Adora toate piesele mele lente. Ma suna multi fotbalisti, insa Adi este unul dintre cei mai mari fani ai mei, iar sentimentul este reciproc. Este fratele meu si, dupa cum se poate observa, AM inseamna Adi Mutu sau Adi Minune", a spus cantaretul.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com